La badante perfetta

« Older   Newer »
  Share  
view post Posted on 25/10/2011, 12:53

HOINAR de-al CASEI
>>>>>

Group:
Administrator
Posts:
9,188
Location:
Italia

Status:


Am inceput discutia aici : https://hoinarprinlume.forumcommunity.net/?t=48391617
dar astept parerile voastre si mai ales cine are experiente personale...

ps. aici discutiile se vor purta in limba romana, pe "chiacchierando " in italiana ;)
 
Top
maria.it
view post Posted on 26/10/2011, 20:31




Ciao Nora!eu nu lucrez ca badanta,eu am term.un curs (ASA) ce dureaza un an,,cum ai fi in rominia asist.medic.si acum mai fac un an (OSS) ca asist.prof.
deci nu este egal cu badanta,eu ii fac igiena,i dau de mincare,medicam.,si cam atit ma duc 3 ore pe zi, lucrez la domiciliu pentru ca mai am unservici intro
clinica si seara merg la scoala de la 8-11,si sper sa term.cit mai repede ca este foarte obositor cu toate.
Te salut!!Pa pa.... :tvb: :pupic: :pupic:
 
Top
view post Posted on 27/10/2011, 11:42

HOINAR de-al CASEI
>>>>>

Group:
Administrator
Posts:
9,188
Location:
Italia

Status:


Ah, am inteles...spor la treaba si servici usor! :merci: :pupic: :tvb:
 
Top
maria.it
view post Posted on 27/10/2011, 12:03




Grazie!!!! :salutari:


Grazie!!!! :ciao:
 
Top
Cocolina
view post Posted on 27/10/2011, 16:46




Maria,cursul ASA si OSS nu echivaleaza cu functia de as medicala!Ci cu cel de infirmiera.
Pt as medicala se face un curs numit LAUREA INFERMIERISTICA,cu durata de 3 ani,candidatii trebuie sa fie in posesia dimplomei de maturità...adica cea de bac.
 
Top
maria.it
view post Posted on 27/10/2011, 22:45




Purtroppo aici in ITALIA...e cosi,OSS este ca un ajutor de infirmiera,ca sa devi infirmiera aici trebe sa faci OSSS. :salutari:
 
Top
Cocolina
view post Posted on 29/10/2011, 12:35




Maria,OSSS e tot infirmiera,nu se deosebeste de OSS ,decat prin cursurile in plus.
Infermiera din Italia, e rolul as medicale din Romania.